SFU Professional Diploma in Marketing and Brand Management 

09-250717168 09-250717166

ဘာသာရပ်အကြောင်း


ကုမ္ပဏီများအတွက် အရေးအပါဆုံး အခန်းကဏ္ဍတစ်ခုဖြစ်တဲ့ မားကတ်တင်းအခြေခံ သဘောတရားများဖြစ်သည့် မားကတ်တင်း Planများရေးဆွဲခြင်း၊ မားကတ်တင်း နည်းဗျုဟာ များ ချမှတ်ခြင်း၊ ဈေးကွက်လိုအပ်ချက်အပေါ်မူတည်ပြီး customer များ လိုအပ်တဲ့ ထုတ်ကုန် များ ထုတ်လုပ်နိုင်ရန် စီမံခန့်ခွဲခြင်း၊ Brand Strategy ချမှတ်ပုံတွေ၊ Brand Management တည်ဆောက်ပုံ၊ Branding Plan ချမှတ်ပုံ၊အကဲဖြတ်ပုံတွေ စသဖြင့်ကိုယ်ရဲ့ Brand Positioning တွေ Statement တွေကိုထိရောက်သော Marketing နည်းဗျူဟာများ ချမှတ်ပြီး စားသုံးသူများနဲ့ ရေရှည်ဆက်ဆံရေး တည်ဆောက်ခြင်း စတဲ့ အကြောင်းအရာများနဲ့ ပတ်သက်ပြီး လေ့လာသင်ကြားရမှာ ဖြစ်ပါတယ်။

ထိုအပြင် ယခုစီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေမှာ ပိုမိုအရေးပါလာတဲ့Digital Strategy ရဲ့ ခေတ်ရေစီးကြောင်း နှင့် Digital Media တွေဖြစ်တဲ့ ဆိုရှယ်မီဒီယာတွေ၊ ဝက်ဆိုဒ်တွေ၊ အွန် လိုင်းရုပ်သံတွေသုံးပြီး Customer Engagement ကောင်းအောင်ပြုလုပ်ပုံတွေ၊ Market Information Research နဲ့ Digital Campaign လုပ်ဆောင်နည်းတွေကိုပါ သင်ယူနိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။

ဘယ်သူတွေတက်ရောက်သင့်လဲ


  • မားကတ်တင်းပိုင်းတွင်လုပ်ကိုင်ဆောင်ရွက်နေသော မားကတ်တင်းမန်နေဂျာများ၊​
  • ကိုယ်ပိုင်လုပ်ငန်းရှင်များ​

  • Brand Management စိတ်ဝင်စားသူများ​

  • ဆိုရှယ်မီဒီယာဒီဂျစ်တယ်ပိုင်းမှာလုပ်ကိုင်နေသူများ၊​

  • မီဒီယာပိုင်းမှာစိတ်ဝင်စားသူများနဲ့ မားကတ်တင်းပိုင်း စိတ်ဝင်စားသူများ​

SFU Professional Diploma in Marketing and Brand Management 


ဘာသာရပ်တွင် အသေးစိတ်သင်ကြားရမည့် ခေါင်းစဉ်များမှာ

Module 1 - Marketing Management​

  • Marketing in Organization & Society​
  • Marketing Process & Planning​
  • Marketing Information Systems & Research​
  • Marketing Environment​
  • Consumer Markets & Buyer Behaviour​
  • Organisational Buying Behaviour​
  • Measuring & Forecasting Market Demand​
  • Market Segmentation​
  • Selecting Target Markets​
  • Differentiating & Positioning​
  • Developing New Products & Services​
  • Product Life Cycle​
  • Methods of International Market Entry​
  • Product Lines, Brands & Packaging​
  • Service Business & Ancillary Services​
  • Pricing Strategies & Programmes​
  • Marketing Channels​
  • Retailing & Wholesaling​
  • Integrated Marketing Communication Mix​
  • Effective Advertising Programmes​
  • Direct Marketing, Sales Promotion​
  • Public Relations Programmes​
  • Managing the SalesForce​
  • Implementing Marketing Programmes

Module 2 – Brand and Marketing Communication ​

  • Cultural, social and psychological factors affecting consumer behaviour​

  • Organisational buying behaviour​

  • Research methods for marketing decision making​

  • Branding principles, brand equity and brand strategy​

  • Brand identity and develop a brand guide​

  • Brand architectures and the strategies to pursue growth through brands and rejuvenate and repositioning brands​

  • Process of designing 360 brand experience and a brand communication campaign campaign​

  • Elements of brand communications – advertising and sales promotion ​

  • Elements of brand communications: planning: Integrated Marketing Communication Mix – personal selling, direct marketing​

  • 360-degree brand plan – including a budget and KPIs

Module 3 – Digital Marketing ​

  • Transformation of marketing in the digital age​

  • Factors in the online micro-environment​

  • Factors and trends in the online macro-environment​

  • Development of digital marketing strategies opportunity and threats arising from digital tools platform​

  • Marketing mix in the digital era​

  • Digital tools can be leveraged for customer relationship management​

  • Create a digital marketing plan​

  • Factors to consider in delivering online customer experience​

  • Integrated marketing communications campaigns for digital media​

  • b2b and b2c digital marketing practices

Module-4 Ethics and Contemporay Issues in Marketing 

  • Business ethics and the triple-bottom-line​

  • Concept of corporate social responsibility ​

  • Identify CSR practices ​

  • Consumer rights, consumerism, environmentalism and major social criticisms of marketing​

  • Fundamental of ethical principles in marketing​

  • Concept of sustainable marketing

သင်ကြားမည့်ဆရာ


Lecturer

U Aung Chit Khin

MBA (Nottingham)



Lecturer

U Aung Pyae

Country Head of Myanmar (True Digital Group), MSc Marketing, (Heriott-Watt University)



သင်ကြားမည့်ပုံစံ


သင်တန်းကာလ - ၉ လ   

အပတ်စဥ် တစ်ပါတ် (၁) ရက် တနင်္ဂနွေနေ့တိုင်း တက်ရောက်ရမည် ဖြစ်သည်။  

  • Zoom Session စမည့်ရက် - 31-March-2024 

  • သင်တန်းချိန် - အပတ်စဉ် တနင်္ဂနွေနေ့ (7:00 pm to 9:30 pm)  

၁။ ဆရာကြီး၊ဆရာမကြီးများမှကြိုတင်ရိုက်ကူးထားသော သင်ခန်းစာဗီဒီယိုများကို Website/ Moodle application တွင် လေ့လာရမည်။  

၂။ ကြိုတင်လေ့လာပြီးသော ဗီဒီယိုသင်ခန်းစာများကို လက်တွေ့ပိုင်းဆိုင်ရာ လေ့ကျင့်ဆွေးနွေးနိုင်မည့် Face to Face workshop အတန်းချိန်များကိုတော့ သတ်မှတ်ထားသည့်အတန်းချိန်အတိုင်း ဘာသာရပ်အလိုက် Online မှ Zoom Session ဖြင့် အပတ်စဥ် တစ်ပါတ် (၁) ရက် တက်ရောက်ရမည် ဖြစ်သည်။ 

သင်တန်းကြေးနှင့် ပေးသွင်းနိုင်သည့်ပုံစံများ



သင်တန်းကြေးအသေးစိတ်
  • Online သင်တန်းကြေး – 675000 ကျပ် + Textbook Fees
  • Old Student Discount – 100000 ကျပ် (Save)
  • Referral Discount – 50000 ကျပ် (Save)

သင်တန်းကြေးပေးသွင်းပုံများ
  • သင်တန်းကြေးများကို အရစ်ကျ (၂)ကြိမ်အရစ်ကျခွဲသွင်းနိုင်ပါသည်။
  • သင်တန်းကြေးကို တစ်ခါတည်းပေးသွင်းပါက Cash Down (10%) Discount ရရှိပါမည်။​
  • သင်တန်းကြေးကို အထူး အဆင်ပြေသော Online ငွေလွှဲဝန်ဆောင်မှုများဖြစ်သည့်
    • Wave Money
    • KBZ Pay
    • AYA Pay
    • Mobile Banking (AYA, KBZ, CB, Yoma ) များဖြင့် လွယ်ကူစွာပေးသွင်းနိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။

SFU Professional Diploma စာမေးပွဲ ဖြေရမည့်ပုံစံ


စာမေးပွဲအနေဖြင့်ဘာသာရပ်ပေါ်မူတည်ပြီး Online Quiz MCQ + Assessment များဖြင့် ဖြေဆိုရပါမည်။ Assessment ဖြေဆိုရာတွင်ဘာသာရပ် Learning Outcome ပေါ်မူတည်ပြီး Assessment Type ကွာခြားမှုရှိပါမည်။ အတန်းတွင်း Activity များအနေဖြင့် Group အလိုက်၊ တစ်ဦးချင်းစီ (သို့) အဖွဲ့လိုက် Quiz, Assignment, Presentation များလည်းရှိပါမည်။


စာမေးပွဲကြေး
  • Exam Fees – 55000 ကျပ် (သင်တန်းကြေးထဲတွင်ပါပြီး)

သင်တန်းတက်ရောက်ရန်အတွက်လိုအပ်ချက်များ

  • အသက်(၁၈)ပြည့်ပြီးသူဖြစ်ရပါမည်။​

  • ပညာအရည်အချင်း တက္ကသိုလ်ဝင်တန်းအောင်မြင်ပြီးသူ (သို့မဟုတ်) ဘွဲ့တစ်ခုခုရပြီးသူ ​ဖြစ်ရပါမည်။