SFU Professional Diploma in Marketing and Sales Management

09-250717168 09-250717166

ဘာသာရပ်အကြောင်း


Sales ဝန်ထမ်းများ၏ တာဝန်ဝတ္တရားများ၊ လူမှုဆက်ဆံရေး၊ ရောင်းဝယ်မှု နည်းဗျူဟာများနှင့် ကျွမ်းကျင်အောင်မြင်သော ဖြန့်ချိရေး ရရှိအောင် လုပ်ဆောင်နိုင်မည့် အဓိကအချက်အလက် များ၊ သက်ဆိုင်ရာ ဌာနများနှင့် ချိတ်ဆက်ပြီး လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်ရပုံ စသည်တို့ကို လေ့လာသင်ယူရမည် ဖြစ်ပါသည်။ Sales သမားများတွေ့ကြုံရသော အခက်အခဲများနှင့် ထိုအခက်အခဲ များကို ကျော်လွှားပြီး ရောင်းအားများ နဲ့ စွမ်းဆောင်ရည် တိုးမြင့်အောင်လုပ်ဆောင်ခြင်း နည်းလမ်းများကို သင်ကြားရမည် ဖြစ်ပါသည်။ ကုမ္ပဏီများအတွက် အရေးအပါဆုံး အခန်းကဏ္ဍတစ်ခုဖြစ်တဲ့ မားကတ်တင်းအခြေခံ သဘောတရားများဖြစ်သည့် မားကတ်တင်း Planများရေးဆွဲခြင်း၊ မားကတ်တင်း နည်းဗျုဟာ များ ချမှတ်ခြင်း၊ ဈေးကွက်လိုအပ်ချက်အပေါ်မူတည်ပြီး customer များ လိုအပ်တဲ့ ထုတ်ကုန် များ ထုတ်လုပ်နိုင်ရန် စီမံခန့်ခွဲခြင်း၊ စားသုံးသူများနဲ့ ရေရှည်ဆက်ဆံရေး တည်ဆောက်ခြင်း စတဲ့ အကြောင်းအရာများနဲ့ ပတ်သက်ပြီးလည်း လေ့လာသင်ကြားရမှာ ဖြစ်ပါတယ်။

ဘယ်သူတွေတက်ရောက်သင့်လဲ


Sales မန်နေဂျာများ​

မားကတ်တင်းနဲ့ Sales ပိုင်းတွင်လုပ်ကိုင်နေသူများ၊​

Sales ကို စိတ်ပါဝင်စားသူများ​

Sales ကို စနစ်တကျစီမံခန့်ခွဲလိုသူများ၊ ကျွမ်းကျင်အောင်မြင်သော ဖြန့်ချိရေးနှင့် အရောင်းမန်နေဂျာ ဖြစ်လိုသူများ​

SFU Professional Diploma in Marketing and Sales Management


ဘာသာရပ်တွင် အသေးစိတ်သင်ကြားရမည့် ခေါင်းစဉ်များမှာ

Module 1 - Marketing Management​

  • Marketing in Organization & Society​
  • Marketing Process & Planning​
  • Marketing Information Systems & Research​
  • Marketing Environment​
  • Consumer Markets & Buyer Behaviour​
  • Organisational Buying Behaviour​
  • Measuring & Forecasting Market Demand​
  • Market Segmentation​
  • Selecting Target Markets​
  • Differentiating & Positioning​
  • Developing New Products & Services​
  • Product Life Cycle​
  • Methods of International Market Entry​
  • Product Lines, Brands & Packaging​
  • Service Business & Ancillary Services​
  • Pricing Strategies & Programmes​
  • Marketing Channels​
  • Retailing & Wholesaling​
  • Integrated Marketing Communication Mix​
  • Effective Advertising Programmes​
  • Direct Marketing, Sales Promotion​
  • Public Relations Programmes​
  • Managing the SalesForce​
  • Implementing Marketing Programmes

Module-2 Distribution and Sales Force Management​

  • Understand the need for marketing channels​

  • Importance of channel partners​

  • distribution and channel management ​

  • different motivation of organizational buyers ​

  • sales promotion activities in the part of the marketing effort​

  • concepts of sales strategies and sales promotion​

  • source of recruitment and method of communication​

  • motivation theories in the context of selling​

  • Organise suitable sales training programmes and evaluate their usefulness​

  • Tools and techniques of forecasting techniques​

  • importance of sales budget and its objectives ​

  • meaning of sales force evaluation and process 

Module-3 Selling Skill and Customer Service ​

  • Personal Selling Principles​

  • different aspects of consumer and business customer Behaviour​

  • responsibility & the preparations required as a professional sales personnel​

  • Understand and apply the 7-Step Selling Process​

  • Explain the use of Technology in the selling process​

  • importance of Emotional Intelligence in performing the sales processes​

  • Customer Service Principles​

  • Complaint Handling & Service Recovery Process​

  • Sales SOPs and Processes using Service Design

Module-4 Ethics and Contemporary Issues in Marketing ​

  • Business ethics and the triple-bottom-line​

  • Concept of corporate social responsibility ​

  • Identify CSR practices ​

  • Consumer rights, consumerism, environmentalism and major social criticisms of marketing​

  • Fundamental of ethical principles in marketing​

  • Concept of sustainable marketing

သင်ကြားမည့်ဆရာ


Lecturer

U Aung Chit Khin

MBA (Nottingham)



Lecturer

U Soe Oo

B.Sc (Zoology), EMBA (YIE)



Lecturer

U Myo Htet Naing

B.Com (Hons), YIEco, M.Com, YUEco



သင်ကြားမည့်ပုံစံ


သင်တန်းကာလ - TBC

အပတ်စဥ် တစ်ပါတ် (၂) ရက် တက်ရောက်ရမည် ဖြစ်သည်။  

Module 1 & 4 (Marketing Management / Ethics and Contemporary Issues in Marketing​) 

Module 2 & 3 (Distribution and Sales Force Management​ / Selling Skill and Customer Service)

၁။ ဆရာကြီး၊ဆရာမကြီးများမှကြိုတင်ရိုက်ကူးထားသော သင်ခန်းစာဗီဒီယိုများကို Website/ Moodle application တွင် လေ့လာရမည်။  

၂။ ကြိုတင်လေ့လာပြီးသော ဗီဒီယိုသင်ခန်းစာများကို လက်တွေ့ပိုင်းဆိုင်ရာ လေ့ကျင့်ဆွေးနွေးနိုင်မည့် Face to Face workshop အတန်းချိန်များကိုတော့ သတ်မှတ်ထားသည့်အတန်းချိန်အတိုင်း ဘာသာရပ်အလိုက် Online မှ Zoom Session ဖြင့် အပတ်စဥ် တစ်ပါတ် (၂) ရက် တက်ရောက်ရမည် ဖြစ်သည်။ 

သင်တန်းကြေးနှင့် ပေးသွင်းနိုင်သည့်ပုံစံများ



သင်တန်းကြေးအသေးစိတ်
  • Online သင်တန်းကြေး – 675000 ကျပ် + Textbook Fees
  • Old Student Discount – 100000 ကျပ် (Save)
  • Referral Discount – 50000 ကျပ် (Save)

သင်တန်းကြေးပေးသွင်းပုံများ
  • သင်တန်းကြေးများကို အရစ်ကျ (၂)ကြိမ်အရစ်ကျခွဲသွင်းနိုင်ပါသည်။
  • သင်တန်းကြေးကို တစ်ခါတည်းပေးသွင်းပါက Cash Down (10%) Discount ရရှိပါမည်။​
  • သင်တန်းကြေးကို အထူး အဆင်ပြေသော Online ငွေလွှဲဝန်ဆောင်မှုများဖြစ်သည့်
    • Wave Money
    • KBZ Pay
    • AYA Pay
    • Mobile Banking (AYA, KBZ, CB, Yoma ) များဖြင့် လွယ်ကူစွာပေးသွင်းနိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။

SFU Professional Diploma စာမေးပွဲ ဖြေရမည့်ပုံစံ


စာမေးပွဲအနေဖြင့်ဘာသာရပ်ပေါ်မူတည်ပြီး Online Quiz MCQ + Assessment များဖြင့် ဖြေဆိုရပါမည်။ Assessment ဖြေဆိုရာတွင်ဘာသာရပ် Learning Outcome ပေါ်မူတည်ပြီး Assessment Type ကွာခြားမှုရှိပါမည်။ အတန်းတွင်း Activity များအနေဖြင့် Group အလိုက်၊ တစ်ဦးချင်းစီ (သို့) အဖွဲ့လိုက် Quiz, Assignment, Presentation များလည်းရှိပါမည်။


စာမေးပွဲကြေး
  • Exam Fees – 55000 ကျပ် (သင်တန်းကြေးထဲတွင်ပါပြီး)

သင်တန်းတက်ရောက်ရန်အတွက်လိုအပ်ချက်များ

  • အသက် (၁၈) ပြည့်ပြီးသူဖြစ်ရပါမည်။​

  • ပညာအရည်အချင်း (၁၀) တန်းအောင်မြင်ပြီးသူ (သို့မဟုတ်) ဘွဲ့တစ်ခုခုရပြီးသူ ​ဖြစ်ရပါမည်။