
ဘာသာရပ်အကြောင်း
Module 1 - Marketing Management
Module 2 - Brand and Marketing Communications
Module 3 - Digital Marketing
Module 4 - Ethics & Contemporary in Marketing
ဘယ်သူတွေတက်ရောက်သင့်လဲ
- မားကတ်တင်းပိုင်းတွင်လုပ်ကိုင်ဆောင်ရွက်နေသော မားကတ်တင်းမန်နေဂျာများ၊
-
ကိုယ်ပိုင်လုပ်ငန်းရှင်များ
-
Brand Management စိတ်ဝင်စားသူများ
-
ဆိုရှယ်မီဒီယာဒီဂျစ်တယ်ပိုင်းမှာလုပ်ကိုင်နေသူများ၊
-
မီဒီယာပိုင်းမှာစိတ်ဝင်စားသူများနဲ့ မားကတ်တင်းပိုင်း စိတ်ဝင်စားသူများ
SFU Professional Diploma in Marketing and Brand Management
ဘာသာရပ်တွင် အသေးစိတ်သင်ကြားရမည့် ခေါင်းစဉ်များမှာ
Module 1 - Marketing Management
- Marketing in Organization & Society
- Marketing Process & Planning
- Marketing Information Systems & Research
- Marketing Environment
- Consumer Markets & Buyer Behaviour
- Organisational Buying Behaviour
- Measuring & Forecasting Market Demand
- Market Segmentation
- Selecting Target Markets
- Differentiating & Positioning
- Developing New Products & Services
- Product Life Cycle
- Methods of International Market Entry
- Product Lines, Brands & Packaging
- Service Business & Ancillary Services
- Pricing Strategies & Programmes
- Marketing Channels
- Retailing & Wholesaling
- Integrated Marketing Communication Mix
- Effective Advertising Programmes
- Direct Marketing, Sales Promotion
- Public Relations Programmes
- Managing the SalesForce
- Implementing Marketing Programmes
Module 2 – Brand and Marketing Communication
-
Cultural, social and psychological factors affecting consumer behaviour
-
Organisational buying behaviour
-
Research methods for marketing decision making
-
Branding principles, brand equity and brand strategy
-
Brand identity and develop a brand guide
-
Brand architectures and the strategies to pursue growth through brands and rejuvenate and repositioning brands
-
Process of designing 360 brand experience and a brand communication campaign campaign
-
Elements of brand communications – advertising and sales promotion
-
Elements of brand communications: planning: Integrated Marketing Communication Mix – personal selling, direct marketing
-
360-degree brand plan – including a budget and KPIs
Module 3 – Digital Marketing
-
Transformation of marketing in the digital age
-
Factors in the online micro-environment
-
Factors and trends in the online macro-environment
-
Development of digital marketing strategies opportunity and threats arising from digital tools platform
-
Marketing mix in the digital era
-
Digital tools can be leveraged for customer relationship management
-
Create a digital marketing plan
-
Factors to consider in delivering online customer experience
-
Integrated marketing communications campaigns for digital media
-
b2b and b2c digital marketing practices
Module-4 Ethics and Contemporay Issues in Marketing
-
Business ethics and the triple-bottom-line
-
Concept of corporate social responsibility
-
Identify CSR practices
-
Consumer rights, consumerism, environmentalism and major social criticisms of marketing
-
Fundamental of ethical principles in marketing
-
Concept of sustainable marketing
သင်ကြားမည့်ဆရာ

U Aung Chit Khin
MBA (Nottingham) PG Dip M, Dip M (CIM, UK)

U Aung Pyae
MSc Marketing (Heriott Watt University) Country Head of Myanmar (True Digital Group)
သင်ကြားမည့်ပုံစံ
SFU Professional Diploma သင်တန်းများကို Online ဖြင့် သင်ကြား ပေးသွားမည် ဖြစ်သည်။
- Online သင်ကြားမှုပုံစံ
- ဆရာကြီး၊ဆရာမကြီးများမှ ကြိုတင်ရိုက်ကူးထားသောသင်ခန်းစာ videos များနှင့် lecture slides များကို Moodle Application/ Website (pd.strategyfirst.edu.mm) မှတဆင့် ကြည့်ရှု့လေ့လာပေးရမည်ဖြစ်ပြီး လက်တွေ့ပိုင်းဆိုင်ရာ လေ့ကျင့်ဆွေးနွေးနိုင်မည့် Discussion အတန်းချိန်များကို သတ်မှတ်ထားသည့်အတန်းချိန်အတိုင်း အပတ်စဉ် တစ်ပတ်(၁)ရက် Online မှ Zoom application ဖြင့် (၉) လ တက်ရောက်ရမည် ဖြစ်ပါသည်။
သင်တန်းကြေးနှင့် ပေးသွင်းနိုင်သည့်ပုံစံများ
သင်တန်းကြေးအသေးစိတ်
- Online သင်တန်းကြေး – 545000 ကျပ် + Textbook Fees
- Old Student Discount – 100000 ကျပ် (Save)
- Referral Discount – 50000 ကျပ် (Save)
သင်တန်းကြေးပေးသွင်းပုံများ
- *သင်တန်းကြေးများကို အရစ်ကျ (၂)ကြိမ်အရစ်ကျခွဲသွင်းနိုင်ပါသည်။
- သင်တန်းကြေးကို တစ်ခါတည်းပေးသွင်းပါက Cash Down (10%) Discount ရရှိပါမည်။
- သင်တန်းကြေးကို အထူး အဆင်ပြေသော Online ငွေလွှဲဝန်ဆောင်မှုများဖြစ်သည့်
- Wave Money
- KBZ Pay
- AYA Pay
- Mobile Banking (AYA, KBZ, CB, Yoma ) များဖြင့် လွယ်ကူစွာပေးသွင်းနိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။
SFU Professional Diploma စာမေးပွဲ ဖြေရမည့်ပုံစံ
စာမေးပွဲအနေဖြင့်ဘာသာရပ်ပေါ်မူတည်ပြီး Online Quiz MCQ + Assessment များဖြင့် ဖြေဆိုရပါမည်။ Assessment ဖြေဆိုရာတွင်ဘာသာရပ် Learning Outcome ပေါ်မူတည်ပြီး Assessment Type ကွာခြားမှုရှိပါမည်။ အတန်းတွင်း Activity များအနေဖြင့် Group အလိုက်၊ တစ်ဦးချင်းစီ (သို့) အဖွဲ့လိုက် Quiz, Assignment, Presentation များလည်းရှိပါမည်။
စာမေးပွဲကြေး
- Exam Fees – 55000 ကျပ် (သင်တန်းကြေးထဲတွင်ပါပြီး)
သင်တန်းတက်ရောက်ရန်အတွက်လိုအပ်ချက်များ
-
အသက်(၁၈)ပြည့်ပြီးသူဖြစ်ရပါမည်။
-
ပညာအရည်အချင်း (၁၀)တန်းအောင်မြင်သူပြီးသူ (သို့မဟုတ်) ဘွဲ့တခုခုရပြီးသူ ဖြစ်ရပါမည်။