SFU Professional Diploma in Marketing and Brand Management 

09-250717168 09-250717166

ဘာသာရပ်အကြောင်း



Module 1 - Marketing Management​

Module 2 - Brand and Marketing Communications​

Module 3 - Digital Marketing​

Module 4 - Ethics & Contemporary in Marketing

ဘယ်သူတွေတက်ရောက်သင့်လဲ



  • မားကတ်တင်းပိုင်းတွင်လုပ်ကိုင်ဆောင်ရွက်နေသော မားကတ်တင်းမန်နေဂျာများ၊​
  • ကိုယ်ပိုင်လုပ်ငန်းရှင်များ​

  • Brand Management စိတ်ဝင်စားသူများ​

  • ဆိုရှယ်မီဒီယာဒီဂျစ်တယ်ပိုင်းမှာလုပ်ကိုင်နေသူများ၊​

  • မီဒီယာပိုင်းမှာစိတ်ဝင်စားသူများနဲ့ မားကတ်တင်းပိုင်း စိတ်ဝင်စားသူများ​

SFU Professional Diploma in Marketing and Brand Management 



ဘာသာရပ်တွင် အသေးစိတ်သင်ကြားရမည့် ခေါင်းစဉ်များမှာ

Module 1 - Marketing Management​

  • Marketing in Organization & Society​
  • Marketing Process & Planning​
  • Marketing Information Systems & Research​
  • Marketing Environment​
  • Consumer Markets & Buyer Behaviour​
  • Organisational Buying Behaviour​
  • Measuring & Forecasting Market Demand​
  • Market Segmentation​
  • Selecting Target Markets​
  • Differentiating & Positioning​
  • Developing New Products & Services​
  • Product Life Cycle​
  • Methods of International Market Entry​
  • Product Lines, Brands & Packaging​
  • Service Business & Ancillary Services​
  • Pricing Strategies & Programmes​
  • Marketing Channels​
  • Retailing & Wholesaling​
  • Integrated Marketing Communication Mix​
  • Effective Advertising Programmes​
  • Direct Marketing, Sales Promotion​
  • Public Relations Programmes​
  • Managing the SalesForce​
  • Implementing Marketing Programmes

Module 2 – Brand and Marketing Communication ​

  • Cultural, social and psychological factors affecting consumer behaviour​

  • Organisational buying behaviour​

  • Research methods for marketing decision making​

  • Branding principles, brand equity and brand strategy​

  • Brand identity and develop a brand guide​

  • Brand architectures and the strategies to pursue growth through brands and rejuvenate and repositioning brands​

  • Process of designing 360 brand experience and a brand communication campaign campaign​

  • Elements of brand communications – advertising and sales promotion ​

  • Elements of brand communications: planning: Integrated Marketing Communication Mix – personal selling, direct marketing​

  • 360-degree brand plan – including a budget and KPIs

Module 3 – Digital Marketing ​

  • Transformation of marketing in the digital age​

  • Factors in the online micro-environment​

  • Factors and trends in the online macro-environment​

  • Development of digital marketing strategies opportunity and threats arising from digital tools platform​

  • Marketing mix in the digital era​

  • Digital tools can be leveraged for customer relationship management​

  • Create a digital marketing plan​

  • Factors to consider in delivering online customer experience​

  • Integrated marketing communications campaigns for digital media​

  • b2b and b2c digital marketing practices

Module-4 Ethics and Contemporay Issues in Marketing 

  • Business ethics and the triple-bottom-line​

  • Concept of corporate social responsibility ​

  • Identify CSR practices ​

  • Consumer rights, consumerism, environmentalism and major social criticisms of marketing​

  • Fundamental of ethical principles in marketing​

  • Concept of sustainable marketing

သင်ကြားမည့်ဆရာ



U Aung Chit Khin

MBA (Nottingham) PG Dip M, Dip M (CIM, UK)



U Aung Pyae

MSc Marketing (Heriott Watt University) Country Head of Myanmar (True Digital Group)



သင်ကြားမည့်ပုံစံ



SFU Professional Diploma သင်တန်းများကို Online ဖြင့် သင်ကြား ပေးသွားမည် ဖြစ်သည်။

  • Online သင်ကြားမှုပုံစံ          
    • ဆရာကြီး၊ဆရာမကြီးများမှ ကြိုတင်ရိုက်ကူးထားသောသင်ခန်းစာ videos များနှင့် lecture slides များကို Moodle Application/ Website (pd.strategyfirst.edu.mm) မှတဆင့်    ကြည့်ရှု့လေ့လာပေးရမည်ဖြစ်ပြီး လက်တွေ့ပိုင်းဆိုင်ရာ လေ့ကျင့်ဆွေးနွေးနိုင်မည့် Discussion အတန်းချိန်များကို သတ်မှတ်ထားသည့်အတန်းချိန်အတိုင်း အပတ်စဉ် တစ်ပတ်(၁)ရက် Online မှ Zoom application ဖြင့်  (၉) လ တက်ရောက်ရမည် ဖြစ်ပါသည်။

သင်တန်းကြေးနှင့် ပေးသွင်းနိုင်သည့်ပုံစံများ



သင်တန်းကြေးအသေးစိတ်
  • Online သင်တန်းကြေး – 545000 ကျပ် + Textbook Fees
  • Old Student Discount – 100000 ကျပ် (Save)
  • Referral Discount – 50000 ကျပ် (Save)

သင်တန်းကြေးပေးသွင်းပုံများ
  • *သင်တန်းကြေးများကို အရစ်ကျ (၂)ကြိမ်အရစ်ကျခွဲသွင်းနိုင်ပါသည်။
  • သင်တန်းကြေးကို တစ်ခါတည်းပေးသွင်းပါက Cash Down (10%) Discount ရရှိပါမည်။​
  • သင်တန်းကြေးကို အထူး အဆင်ပြေသော Online ငွေလွှဲဝန်ဆောင်မှုများဖြစ်သည့်
    • Wave Money
    • KBZ Pay
    • AYA Pay
    • Mobile Banking (AYA, KBZ, CB, Yoma ) များဖြင့် လွယ်ကူစွာပေးသွင်းနိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။

SFU Professional Diploma စာမေးပွဲ ဖြေရမည့်ပုံစံ



စာမေးပွဲအနေဖြင့်ဘာသာရပ်ပေါ်မူတည်ပြီး Online Quiz MCQ + Assessment များဖြင့် ဖြေဆိုရပါမည်။ Assessment ဖြေဆိုရာတွင်ဘာသာရပ် Learning Outcome ပေါ်မူတည်ပြီး Assessment Type ကွာခြားမှုရှိပါမည်။ အတန်းတွင်း Activity များအနေဖြင့် Group အလိုက်၊ တစ်ဦးချင်းစီ (သို့) အဖွဲ့လိုက် Quiz, Assignment, Presentation များလည်းရှိပါမည်။


စာမေးပွဲကြေး
  • Exam Fees – 55000 ကျပ် (သင်တန်းကြေးထဲတွင်ပါပြီး)

သင်တန်းတက်ရောက်ရန်အတွက်လိုအပ်ချက်များ

  • အသက်(၁၈)ပြည့်ပြီးသူဖြစ်ရပါမည်။​

  • ပညာအရည်အချင်း (၁၀)တန်းအောင်မြင်သူပြီးသူ (သို့မဟုတ်) ဘွဲ့တခုခုရပြီးသူ ​ဖြစ်ရပါမည်။