SFU Professional Diploma in

Marketing and Sales Management

သင်ကြားမည့် အချိန် နှင့် ပုံစံ

ဒီဇင်ဘာလ တွင် ဖွင့်လှစ်မည့် SFU Professional Diploma in Marketing and Sales Management (Online) သင်ကြားမည့်ဆရာ၊ သင်တန်းချိန်

Class Code                              : SFU-BMBM-02-01

Lecturer                                  : U Aung Chit Khin – Founder & President, MBA (Nottingham), PG Dip M, Dip M (CIM, UK

                                                 U Aung Pyae, Myanmar Country Head (True Digital Group) ,MSc. Marketing (Heriot Watt University)

Online Video Starting Date    : 26 Dec 2021

ZOOM Starting Date             : 2-Jan-2022

Day and Time                        : Sunday (6:00 pm to 8:30 pm)

Duration                                : 6 months

SFU Professional Diploma in Marketing and Sales Management

တွင်သင်ကြားမည့်ဘာသာရပ်များမှာ

Module 1 – Marketing Management

Module 2 – Distribution & Sales Force Management

Module 3 – Effective Selling & Customer Service

Module 4 – Ethics & Contemporary Issues in Marketing

သင်တန်းကြေးနှင့် ပေးသွင်းနိုင်သည့်ပုံစံများ

သင်တန်းကြေးအသေးစိတ်

  • မူရင်းသင်တန်းကြေး – ၆၉၅,၀၀၀ ကျပ်
  • ယခု Online သင်တန်းကြေး – ၃၉၅,၀၀၀ ကျပ်
  • * Referral Discount – ၃၀၀၀၀ ကျပ် (Save)
  • (ကျောင်းသား၊သူဟောင်းများ အနေဖြင့် အတန်းတက်ရောက်လိုသည့် မိမိသူငယ်ချင်းများကို Refer ပေးပြီး Referral Discount အနေဖြင့် SFUx Certificate in Business English အတန်းကို အခမဲ့ တက်ရောက်နိုင်မည် ဖြစ်သည်)
  • ICM ကျောင်းသား၊သူ ဟောင်းများအတွက် သင်တန်းကြေး – ၂၉၅,၀၀၀ ကျပ် (ကိုဗစ်ကာလ အထူးနှုန်း)
  • ICM Mktgm Old Student – ၁၉၅၀၀၀ ကျပ် (ကိုဗစ်ကာလ အထူးနှုန်း)
  • SFUx ကျောင်းသားများအတွက် SFU_SQA Professional Diploma တက်ရောက်ပါက ဆက်စပ်ဘာသာရပ်အလိုက် Discount ရရှိပါမည်။
  • ဘာသာရပ်တူ တက်ရောက်ထားသည့် ကျောင်းသား၊သူဟောင်းများ အတွက် သင်တန်းကြေး ထပ်မံ ပေးသွင်းရန် မလိုဘဲ Program Registration Fees – ၁၀၀၀၀ ကျပ် သာပေးသွင်းရမည် ဖြစ်သည်။

သင်တန်းကြေးပေးသွင်းပုံများ

  • *သင်တန်းကြေးများကို အရစ်ကျ ()ကြိမ်အရစ်ကျခွဲသွင်းနိုင်ပါသည်။
  • သင်တန်းကြေးကို တစ်ခါတည်းပေးသွင်းပါက Cash Down (5%) Discount ရရှိပါမည်။
  • သင်တန်းကြေးကို အထူး အဆင်ပြေသော Online ငွေလွှဲဝန်ဆောင်မှုများဖြစ်သည့်
  •   Wave Money
  •  KBZ Pay
  •  AYA Pay
  • Mobile Banking (AYA, KBZ, CB, Yoma ) များဖြင့် လွယ်ကူစွာပေးသွင်းနိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။

သင်ကြားမည့်ဆရာ

Lecturer : Dr. U Sein Min – Academic Director, Strategy First University, PhD (Passau, Germany), M. Com, B. Com (YIE),

Lecturer : U Soe Oo – B.Sc (Zoology), MBA (YIE),

Lecturer : U Aung Chit Khin – Founder & President, MBA (Nottingham), PG Dip M, Dip M (CIM, UK),

Lecturer : U Myo Htet Naing – M. Com, B. Com (Hons, YIE)

ဘာသာရပ်မှာ ဘာတွေသင်မှာလဲ?

Sales ဝန်ထမ်းများ၏ တာဝန်ဝတ္တရားများ၊ လူမှုဆက်ဆံရေး၊ ရောင်းဝယ်မှု နည်းဗျူဟာများနှင့် ကျွမ်းကျင်အောင်မြင်သော ဖြန့်ချိရေး ရရှိအောင် လုပ်ဆောင်နိုင်မည့် အဓိကအချက်အလက် များ၊ သက်ဆိုင်ရာ ဌာနများနှင့် ချိတ်ဆက်ပြီး လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်ရပုံ စသည်တို့ကို လေ့လာသင်ယူရမည် ဖြစ်ပါသည်။ Sales သမားများတွေ့ကြုံရသော အခက်အခဲများနှင့် ထိုအခက်အခဲ များကို ကျော်လွှားပြီး ရောင်းအားများ နဲ့ စွမ်းဆောင်ရည် တိုးမြင့် အောင်လုပ်ဆောင်ခြင်း နည်းလမ်းများကို သင်ကြားရမည် ဖြစ်ပါသည်။ ကုမ္ပဏီများအတွက် အရေးအပါဆုံး အခန်းကဏ္ဍတစ်ခုဖြစ်တဲ့ မားကတ်တင်းအခြေခံ သဘောတရားများဖြစ်သည့် မားကတ်တင်း Planများရေးဆွဲခြင်း၊ မားကတ်တင်း နည်းဗျုဟာ များ ချမှတ်ခြင်း၊ ဈေးကွက်လိုအပ်ချက်အပေါ်မူတည်ပြီး customer များ လိုအပ်တဲ့ ထုတ်ကုန် များ ထုတ်လုပ်နိုင်ရန် စီမံခန့်ခွဲခြင်း၊ စားသုံးသူများနဲ့ ရေရှည်ဆက်ဆံရေး တည်ဆောက်ခြင်း စတဲ့ အကြောင်းအရာများနဲ့ ပတ်သက်ပြီးလည်း လေ့လာသင်ကြားရမှာ ဖြစ်ပါတယ်။

ဘယ်သူတွေတက်ရောက်သင့်လဲ

Sales မန်နေဂျာများ၊ မားကတ်တင်းနဲ့ Sales ပိုင်းတွင်လုပ်ကိုင်နေသူများ၊ Sales ကို စိတ်ပါဝင်စားသူများ၊ Sales ကို စနစ်တကျစီမံခန့်ခွဲလိုသူများ၊ ကျွမ်းကျင်အောင်မြင်သော ဖြန့်ချိရေးနှင့် အရောင်းမန်နေဂျာများ ဖြစ်လာစေရန် လိုအပ်သော အသိပညာနှင့် ကျွမ်းကျင်မှုများကို သင်ကြားပေးမည်။

SFU Professional Diploma in Marketing and Sales Management

ဘာသာရပ်တွင် အသေးစိတ်သင်ကြားရမည့် ခေါင်းစဉ်များမှာ

Module 1 – Marketing Management

– Various concepts of marketing
– Elements of marketing environment
– Customer and business buyer behaviours
– Marketing research
– Marketing information system
– Business portfolio analysis models
– Growth strategies
– Designing Marketing strategy
– Integrated marketing mix
– Marketing plan
– Product and services decisions
– Product life cycle management & New product development process
– Pricing strategies
– Sales & Distribution
– Integrated Marketing communications mix

Module 2 – Distribution & Sales Force Management

– The need of marketing channels
– Importance of Channel partners
– Distribution and channel partners
– Managerial efficiency in the distributive organization
– Different motivation of organizational buyers
– Sales strategies and Sales promotion
– Source of Recruitment and method of communication
– Motivation theories in selling
– Organizing sales training programs
– Forecasting techniques
– Sales budget
– Sales force evaluation

Module 3 – Effective Selling & Customer Service

– Personal Selling Principles
– Consumer and business customer behavior
– Responsibility and the preparation in Professional
sales personnel
– 7-Step Selling Process
– Technology in the selling process
– Emotional Intelligence
– Customer Service Principles
– Complaint Handling & Service Recovery
– Sales SOPs and Processes using Service Design

Module 4 – Ethics & Contemporary Issues in Marketing

– Business ethics and triple-bottom-line
– Corporate social responsibility
– CSR practices
– Customer rights
– Consumerism
– Environmentalism
– Social Criticism of Marketing
– Fundamental and Ethical Principles in Marketing
– Sustainable Marketing

Module 4 – Ethics & Contemporary in Marketing

– Business ethics and triple-bottom-line
– Corporate social responsibility
– CSR practices
– Customer rights
– Consumerism
– Environmentalism
– Social Criticism of Marketing
– Fundamental and Ethical Principles in Marketing
– Sustainable Marketing