ICM Single Subject Diploma in

Public Relations

သင်ကြားမည့် အချိန် နှင့် ပုံစံ

Starting Date : 20 March 2020

Every Friday : 6:00PM to 8:30PM

Duration : 5.5 Months

သင်တန်းကြေးနှင့် ပေးသွင်းနိုင်သည့်ပုံစံများ

ICM Single Subject Diploma in Public Relations ဘာသာ ရပ် အတွက် သင်တန်းကြေးမှာ(465,000 ) ကျပ်ကျသင့်မည်ဖြစ်ပါသည်။

*  Online Registration Discount – 100,000ks
*  Old Student Discount – 40,000ks
* Refer Discount – 20,000ks
* သင်တန်းကြေးကို အရစ်ကျခွဲသွင်းနိုင်သည်။
* အထူးအဆင်ပြေသော AEON နဲ့လည်းသွင်းနိုင်သည်။
* Cash Down ပေးချေပါက ၅% ခံစားခွင့်ရှိသည်။
* Onepay ဖြင့် သင်တန်းကြေးပေးသွင်းနိုင်သည်။

သင်တန်းပြီးဆုံးပြီး The Institute of Commercial Management(UK) မှ ကျင်းပသော စာမေးပွဲကိုဝင်ရောက်ဖြေဆိုလိုပါက Exam+Registration Fees 110USD နှင့် ညီမျှသော မြန်မာငွေကျပ် ထပ်မံပေးသွင်းပြီးဝင်ရောက်ဖြေဆိုကာ Single Subject Diploma ရယူနိုင်ပါသည်

+ (110 USD နှင့် ညီမျှသော မြန်မာငွေကျပ်) for exam & registration

သင်ကြားမည့်နေရာ

Myaynigone Teaching Centre 2 – အမှတ် (၂၃၉)၊ ပြည်လမ်း (မြေနီကုန်း City Mart အနီး)၊ စမ်းချောင်းမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်မြို့။

သင်ကြားမည့်ဆရာ

Lecturer : ဦးအောင်ချစ်ခင် : MBA (Nottingham) PG Dip M, Dip M (CIM, UK)

ဘာသာရပ်အကြောင်း

Public Relations ဆိုတာ လုပ်ငန်းတစ်ခု၊ အဖွဲ့ အစည်းတစ်ခုနဲ့ ဆက်စပ်မှုရှိသော အစုအဖွဲ့များကို အပြန်အလှန်နားလည်မှုနှင့် ကောင်းသောဆက်ဆံရေးတည်ဆောက်ခြင်း ပညာဖြစ်ပါတယ်။
ပြည်သူ့ဆက်ဆံရေးလို့ ဘာသာပြန်ရင်မှားပါတယ်။ အတွင်းက ဝန်ထမ်းတွေနဲ့ ဆက်ဆံရေး တည်ဆောက်ခြင်း၊ Customer များနဲ့ ချစ်ကြည်ရင်းနှီးမှု တည်ဆောက်ခြင်း၊ မီဒီယာ၊ အစိုးရ စတဲ့ အစုအဖွဲ့တွေနဲ့ ဆက်ဆံရေးတည်ဆောက်တဲ့ အပိုင်းတွေ လေ့လာတာဖြစ်ပါတယ်။ အဖွဲ့အစည်းတစ်ခုရဲ့ အခင်းအကျင်း ပတ်ဝန်းကျင်ကို သွားချင်တဲ့ လမ်းကြောင်း၊ လိုချင်တဲ့ ပန်းတိုင်အတွက် အဆင်ပြေအောင် ပြင်ဆင်တဲ့ ပညာရပ်ဖြစ်ပါတယ်။ ယခု ခေတ်အခါမှာ အဖွဲအစည်းကြီးတွေမှာ မရှိ မဖြစ်လိုအပ်လာတဲ့ ဌာန၊ ရာထူးဖြစ်လာတဲ့အတွက် သင်ယူ လေ့လာသင့်သော ဘာသာရပ်တစ်ခုဖြစ်ပါတယ်။

သင်ကြားမည့် အကြောင်းအရာများ

• The Principles of Public Relations
• PR Research & Monitoring Stakeholder Interests
• Strategic PR 
• PR Planning 
• Internal PR 
• External Stakeholder Relations 
• CSR & Community Relations 
• Press Relations & News Media 
• Organizational Brand & Identity 
• Events & Experiences 
• Government Relations & Lobbying 
• Corporate Advertising 
• Crisis & Emergency PR 
• Financial & Investor PR 
• Marketing PR 
• PR in Digital Age: Social Media & Internet 
• Sponsorship 
• Evaluating PR Programs