ICM Single Subject Diploma in

Marketing Management

သင်ကြားမည့် အချိန် နှင့် ပုံစံ

Starting Date : 15 March 2020

Every Sunday : 9:00 am to 11:30 am

Duration : 5.5 Months

 

သင်တန်းကြေးနှင့် ပေးသွင်းနိုင်သည့်ပုံစံများ

ICM Single Subject Diploma in Marketing Management ဘာသာ ရပ် အတွက် သင်တန်းကြေးမှာ (495,000 ) ကျပ်ကျသင့်မည်ဖြစ်ပါသည်။

သင်တန်းကို Online Register ပြုလုပ်ပြီးအပ်နှံပါက သင်တန်းကြေး 50,000 Kyats Discount ရရှိမည်ဖြစ်ပြီး SFU ကျောင်းသား/သူဟောင်းများ Marketing Management သင်တန်းအပ်နှံပါက သင်တန်းကြေး 100,000 Kyats Discount ရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။

သင်တန်းပြီးဆုံးပြီး The Institute of Commercial Management(UK) မှ ကျင်းပသော စာမေးပွဲကိုဝင်ရောက်ဖြေဆိုလိုပါက Exam+Registration Fees 110USD နှင့် ညီမျှသော မြန်မာငွေကျပ် ထပ်မံပေးသွင်းပြီးဝင်ရောက်ဖြေဆိုကာ Single Subject Diploma ရယူနိုင်ပါသည်

+ (110 USD နှင့် ညီမျှသော မြန်မာငွေကျပ်) for exam & registration

သင်ကြားမည့်နေရာ

Myaynigone Teaching Centre 2 – အမှတ် (၂၃၉)၊ ပြည်လမ်း (မြေနီကုန်း City Mart အနီး)၊ စမ်းချောင်းမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်မြို့။

သင်ကြားမည့်ဆရာ

ဘာသာရပ်အကြောင်း

ကုမ္ပဏီများအတွက် အရေးအပါဆုံး အခန်းကဏ္ဍတစ်ခုဖြစ်တဲ့ မားကတ်တင်းကိုအခြေခံမှ စတင်သင်ကြားရမည်ဖြစ်ပြီး၊ မားကတ်တင်း Planများရေးဆွဲခြင်း၊ မားကတ်တင်း နည်းဗျုဟာ များ ချမှတ်ခြင်း၊ ဈေးကွက်လိုအပ်ချက်အပေါ်မူတည်ပြီး customer များ လိုအပ်တဲ့ ထုတ်ကုန် များ ထုတ်လုပ်နိုင်ရန် စီမံခန့်ခွဲခြင်း၊ မားကတ်တင်း campaign များ လုပ်ဆောင်ခြင်း စသည်တို့ အပြင်မားကတ်တင်းသမားများ သိသင့်သိထိုက်သည်များကို သင်ကြားပေးသွားမည်ဖြစ်ပါ သည်။

ဘယ်သူတွေတက်ရောက်သင့်လဲ

မားကတ်တင်းမန်နေဂျာများ၊ ကိုယ်ပိုင်လုပ်ငန်းရှင်များ၊ မားကတ်တင်း ပိုင်းလုပ်ကိုင်နေသူများ၊ မားကတ်တင်းပိုင်း စိတ်ဝင်စားသူများ တက်ရောက်သင့်ပါသည်။

သင်ကြားမည့် အကြောင်းအရာများ

  • Marketing in Organization & Society
  • Marketing Process & Planning
  • Marketing Information Systems & Research
  • Marketing Environment
  • Consumer Markets & Buyer Behaviour
  • Organisational Buying Behaviour
  • Measuring & Forecasting Market Demand
  • Market Segmentation
  • Selecting Target Markets
  • Differentiating & Positioning
  • Developing New Products & Services
  • Product Life Cycle
  • Methods of International Market Entry
  • Product Lines, Brands & Packaging
  • Service Business & Ancillary Services
  • Marketing Channels
  • Retailing & Wholesaling
  • Integrated Marketing Communication Mix
  • Effective Advertising Programmes
  • Direct Marketing, Sales Promotion
  • Public Relations Programmes
  • Managing the SalesForce
  • Implementing Marketing Programmes