ICM Single Subject Diploma in Customer Service

09-250717168 09-250717166

ဘာသာရပ်အကြောင်း



Customer Service ဆိုတာဘာလဲ? ဘာလို့အရေးကြီးတာလဲ? Customer တွေရဲ့ ယုံကြည်မှုနဲ့ အမြဲဆက်လက်အားပေးမှုကိုရရှိရန်အတွက် ကုမ္ပဏီတွေအနေနဲ့ သူမတူတဲ့အရာ များကို ပေးစွမ်းနိုင်ရမှာဖြစ်ပါသည်။ ဒီလိုပေးစွမ်းရာမှာ Customer service ကောင်းမွန်ခြင်းက Customer များကို အကောင်းဆုံးသော ဆွဲဆောင်နိုင်မယ့်နည်းလမ်းတစ်ခု ဖြစ်ပါသည်။ Service ကောင်းမွန်ခြင်းဟာ ကုမ္ပဏီတစ်ခုရဲ့ ကုန်ပစ္စည်း သို့မဟုတ် ၀န်ဆောင်မှုရဲ့ ရောင်းအားကိုလည်း ကောင်းမွန်စေသည့်အတွက် အမှန်တကယ်အရေးပါသော ကဏ္ဍတစ်ရပ်ဖြစ်ပါသည်။

ဘယ်သူတွေတက်ရောက်သင့်လဲ



ကိုယ်ပိုင်လုပ်ငန်းရှင်များ၊ လုပ်ငန်းခွင်မှ မန်နေဂျာများ၊ Executives များအတွက် မိမိတို့လုပ်ငန်း၏ ဝယ်ယူသူဖောက်သည်များကို ပိုမိုကောင်းမွန်သော ဝန်ဆောင်မှုများပေးနိုုင်ရန် နှင့် လုပ်ငန်းတွင်းမှ ဝန်ထမ်းများ၊ ဝန်ထမ်းအချင်းချင်း တစ်ဦးကို တစ်ဦး ကောင်းမွန်သော ဝန်ဆောင်မှု များပေး၍ လုုပ်ငန်းတွင်း ပိုမိုကောင်းမွန်အောင်ဆောင်ရွက် နိုင်စေရန်အတွက် တက်ရောက်သင့်သော ဘာသာရပ်တစ်ခုဖြစ်ပါသည်

ICM Single Subject Diploma in Customer Service



ဘာသာရပ်တွင် အသေးစိတ်သင်ကြားရမည့် ခေါင်းစဉ်များမှာ

• Importance of customer service

• Understanding customer satisfaction

• Challenges of Customer Service

• Understanding expectations

• Problem solving process and strategies

• Negotiation Skills

• Management and Strategy

• Empowerment

• Communications in Customer Service

• Managing Difficult Customers

• Coping with Challenging Customers

• Motivation and Leadership

• Leadership in Customer Service

• Customer Retention Strategies

• Service Focus on the Customer

• Delivering and Performing Service

သင်ကြားမည့်ဆရာ



Lecturer

U Myo Htet Naing

B.Com (Hons), YIEco, M.Com, YUEco





သင်ကြားမည့်ပုံစံ



​ ICM Single Subject Diploma သင်တန်းများကို On Campus/ Online ဖြင့် သင်ကြား ပေးသွားမည် ဖြစ်သည်။

  • Online သင်ကြားမှုပုံစံ          
    • ဆရာကြီး၊ဆရာမကြီးများမှ ကြိုတင်ရိုက်ကူးထားသောသင်ခန်းစာ videos များနှင့် lecture slides များကို Moodle Application/ Website (pd.strategyfirst.edu.mm) မှတဆင့်    ကြည့်ရှု့လေ့လာပေးရမည်ဖြစ်ပြီး လက်တွေ့ပိုင်းဆိုင်ရာ လေ့ကျင့်ဆွေးနွေးနိုင်မည့် Discussion အတန်းချိန်များကို သတ်မှတ်ထားသည့်အတန်းချိန်အတိုင်း အပတ်စဉ် တစ်ပတ်(၁)ရက်       (၁၂ ချိန်) Online မှ Zoom application ဖြင့်  (၃) လ တက်ရောက်ရမည် ဖြစ်ပါသည်။
  • On Campus သင်ကြားမှုပုံစံ
    • ဆရာကြီး၊ဆရာမကြီးများမှ ကြိုတင်ရိုက်ကူးထားသောသင်ခန်းစာ videos များနှင့် lecture slides များကို Moodle Application /Website (pd.strategyfirst.edu.mm) မှတဆင့်    ကြည့်ရှု့လေ့လာပေးရမည်ဖြစ်ပြီး လက်တွေ့ပိုင်းဆိုင်ရာ လေ့ကျင့်ဆွေးနွေးနိုင်မည့် Discussion အတန်းချိန်များကို သတ်မှတ်ထားသည့်အတန်းချိန်အတိုင်း အပတ်စဉ် တစ်ပတ်(၁)ရက်        (၁၂ ချိန်) Campus ၌  (၃) လ တက်ရောက်ရမည် ဖြစ်ပါသည်။

သင်တန်းကြေးနှင့် ပေးသွင်းနိုင်သည့်ပုံစံများ



သင်တန်းကြေးအသေးစိတ်
  • On Campus သင်တန်းကြေး – 355000 ကျပ် + Textbook Fees
  • Online သင်တန်းကြေး – 295000 ကျပ် + Textbook Fees
  • Old Student Discount – 20000 ကျပ် (Save)
  • Referral Discount – 10000 ကျပ် (Save)

သင်တန်းကြေးပေးသွင်းပုံများ
  • *သင်တန်းကြေးများကို အရစ်ကျ (၂)ကြိမ်အရစ်ကျခွဲသွင်းနိုင်ပါသည်။
  • သင်တန်းကြေးကို တစ်ခါတည်းပေးသွင်းပါက Cash Down (10%) Discount ရရှိပါမည်။
  • သင်တန်းကြေးကို အထူး အဆင်ပြေသော Online ငွေလွှဲဝန်ဆောင်မှုများဖြစ်သည့်
    • Wave Money
    • KBZ Pay
    • AYA Pay
    • Mobile Banking (AYA, KBZ, CB, Yoma ) များဖြင့် လွယ်ကူစွာပေးသွင်းနိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။

ICM UK စာမေးပွဲ ဖြေရမည့်ပုံစံ



Remote Assessment ဖြင့်ဖြေဆိုရပါမည်။ Remote Assessment ဆိုသည်မှာ စာမေးပွဲမေးခွန်းများရရှိပါက မိမိတို့နေအိမ်မှ Online ဖြင့် Assignment ပုံစံ ဖြေဆိုရပါမည်။


စာမေးပွဲကြေး
  • Exam Fees + Registration Fees – 110 USD နှင့်ညီမျှသောမြန်မာငွေကျပ်။
  • (ICM ဘက်မှစာမေးပွဲကြေးအပြောင်းလဲရှိပါကပြောင်းလဲကောက်ခံပါမည်။)

သင်တန်းတက်ရောက်ရန်အတွက်လိုအပ်ချက်များ

  • အသက်(၁၈)ပြည့်ပြီးသူဖြစ်ရပါမည်။​

  • ပညာအရည်အချင်း (၁၀)တန်းအောင်မြင်သူပြီးသူ (သို့မဟုတ်) ဘွဲ့တခုခုရပြီးသူ ​ဖြစ်ရပါမည်။