CIM Single Award in

Managing Brand

သင်ကြားမည့် အချိန် နှင့် ပုံစံ

Day and Time – Sunday (3:00 to 5:30 pm)

Starting Date – 22 Dec 2019

Duration – 5.5 Months

သင်တန်းကြေးနှင့် ပေးသွင်းနိုင်သည့်ပုံစံများ

Single Award in Managing Brand ဘာသာ ရပ် အတွက် သင်တန်းကြေးမှာ (468,000 ) ကျပ်ကျသင့်မည်ဖြစ်ပါသည်။

Promotion
Online Registration – 10,000 Ks
Refer Discount – 20,000 Ks
Telenor Star – 50,000 Ks
Cash Down – 5%

CIM Registration Fees: £65 Per Year

Exam Fees: £150 Per Module

Registration and Exam Fee အပြောင်းအလဲရှိနိုင်ပါသည်။

Managing Brand ဘာသာတက်ရောက်ပြီး CIM မှ စစ်ဆေးသော Assignment ကို ဖြေဆိုအောင်မြင်ပါက CIM Single Awards in Managing Brand ကို ရရှိမည်ဖြစ်သည်။

သင်ကြားမည့်နေရာ

Myaynigone Teaching Centre 2 – အမှတ် (၂၃၉)၊ ပြည်လမ်း (မြေနီကုန်း City Mart အနီး)၊ စမ်းချောင်းမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်မြို့။

သင်ကြားမည့်ဆရာ

  • Lecturer – ဦးအောင်ချစ်ခင်, Founder/ President (Strategy First University), MBA (Nottingham) PG Dip M, Dip M (CIM, UK)

ဘာသာရပ်အကြောင်း

စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေမှာ ပိုမိုအရေးပါလာတဲ့ Managing Brands ဘာသာရပ်တွင် မသိမဖြစ်အရေးကြီးတဲ့ Brand သဘောတရားတွေ၊ ဗျူဟာမြောက် Brand Strategy ချမှတ်ပုံတွေ၊ Brand Management တည်ဆောက်ပုံတွေ၊ Brand Developed ဖြစ်အောင် အဆင့်ဆင့်ဆောင်ရွက်ပုံတွေ၊ Brand Metrics နည်းလမ်းတွေ၊ အောင်မြင်တဲ့ Brand တစ်ခုမှာ ရှိသင့်ရှိထိုက်တဲ့ အင်္ဂါရပ်တွေ၊ နိုင်ငံတကာမှာစီးပွားရေးမှာ ကြီးမားတဲ့ ကုမ္ပဏီကြီးတွေရဲ့ Brand Story တွေ၊ နည်းလမ်းတွေ၊ Branding Plan ချမှတ်ပုံတွေ အကဲဖြတ်ပုံတွေ စသဖြင့်ကိုယ်ရဲ့ Brand Positioning တွေ Statement တွေကို ရှင်းလင်းပြတ်သားစွာသိနားလည်အောင် သင်ကြားပေးသွားမှာဖြစ်ပါတယ်။

ဘယ်သူတွေတက်ရောက်သင့်လဲ

မားကတ်တင်းမန်နေဂျာများ၊ ကိုယ်ပိုင်လုပ်ငန်းရှင်များ၊ မားကတ်တင်း ပိုင်းလုပ်ကိုင်နေသူများ၊ မားကတ်တင်းပိုင်း စိတ်ဝင်စားသူများ တက်ရောက်သင့်ပါသည်။

သင်ကြားမည့် အကြောင်းအရာများ

• Understand how brands are defined and positioned to add value to organisations

• Assess the elements of brand strategy

• Understand the factors that drive brand identity and success

• Develop a brand plan to deliver the brand strategy

• Apply a range of techniques to manage the resources to deliver the brand plan

• Interpret brand metrics and adapt the brand plan for continuous improvement