CIM Single Award in

Innovation in Marketing

သင်ကြားမည့် အချိန် နှင့် ပုံစံ

• Day and Time – Monday (6:00pm to 8:30pm)

• Starting Date – 16 Dec 2019

• Duration – 5.5 Months

 

သင်တန်းကြေးနှင့် ပေးသွင်းနိုင်သည့်ပုံစံများ

CIM Single Award in Innovation in Marketing ဘာသာရပ်အတွက် သင်တန်းကြေးမှာ (468,000 ) ကျပ်ကျသင့်မည်ဖြစ်ပါသည်။

Program Fees
One Module – 468,000
Marketing Strategy + Digital Marketing = 600,000ks
Four Module – 1,200,000

Promotion
Online Registration – 10,000 Ks
Refer Discount – 20,000 Ks
Telenor Star – 50,000 Ks
Cash Down – 5%

* သင်တန်းကြေးကို အရစ်ကျခွဲသွင်းနိုင်သည်။
* အထူးအဆင်ပြေသော AEON နဲ့လည်းသွင်းနိုင်သည်။
* Cash Down ပေးချေပါက ၅% ခံစားခွင့်ရှိသည်။

တစ်ဘာသာချင်းအောင်မြင်မှုအလိုက် Award in Marketing and Digital Strategy, Awarding in Managing Brand, Awarding in Innovation in Marketing များ ချီးမြှင့်ပါသည်။

CIM Exam Fees: 150 GBP per module + 65 GBP for student membership registration

သင်ကြားမည့်နေရာ

Myaynigone Teaching Centre 2 – အမှတ် (၂၃၉)၊ ပြည်လမ်း (မြေနီကုန်း City Mart အနီး)၊ စမ်းချောင်းမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်မြို့။

သင်ကြားမည့်ဆရာ

ဘာသာရပ်အကြောင်း

ကုမ္ပဏီများအတွက် အရေးအပါဆုံး အခန်းကဏ္ဍတစ်ခုဖြစ်တဲ့ မားကတ်တင်းကိုအခြေခံမှ စတင်သင်ကြားရမည်ဖြစ်ပြီး၊ မားကတ်တင်း Planများရေးဆွဲခြင်း၊ မားကတ်တင်း နည်းဗျုဟာ များ ချမှတ်ခြင်း၊ ဈေးကွက်လိုအပ်ချက်အပေါ်မူတည်ပြီး customer များ လိုအပ်တဲ့ ထုတ်ကုန် များ ထုတ်လုပ်နိုင်ရန် စီမံခန့်ခွဲခြင်း၊ မားကတ်တင်း campaign များ လုပ်ဆောင်ခြင်း စသည်တို့ အပြင်မားကတ်တင်းသမားများ သိသင့်သိထိုက်သည်များကို သင်ကြားပေးသွားမည်ဖြစ်ပါ သည်။

ဘယ်သူတွေတက်ရောက်သင့်လဲ

မားကတ်တင်းမန်နေဂျာများ၊ ကိုယ်ပိုင်လုပ်ငန်းရှင်များ၊ မားကတ်တင်း ပိုင်းလုပ်ကိုင်နေသူများ၊ မားကတ်တင်းပိုင်း စိတ်ဝင်စားသူများ တက်ရောက်သင့်ပါသည်။

သင်ကြားမည့် အကြောင်းအရာများ

Unit 1: Innovation
• Understand how innovation and disruption are influencing organisational growth (15%)
• Assess the key factors that facilitate innovation in organisations (15%)
Unit 2: Innovative Marketing
• Apply principles of innovation throughout the marketing function (20%)
• Develop a business case for a marketing related innovation (20%)
Unit 3: Innovation in Action
• Understand the activities required for the implementation of innovative marketing (15%)
• Develop a plan for the communication of innovation (15%)
Assessment: Assignment
• The assessment will require submission of an assignment based on a theme and an organisation of choice.